March 21, 2010

What have you seen if you would enlarge the photo and look closely the print on my white shirt I wear in the photo below (sorry for the clutters, I just came from downtown)?
Ooh folks, you can see the print below. This is just for fun but definitely I would never wear this shirt outside our house. Eeeee. I do not want to be misunderstood for folks who do not know what photo fun is. Eeeee...

What? I used to be a stripper?) Ooh my! This is just for fun from IZEA, Inc. , okay?! When you look at the back of the photos (below) are the proof, okay? :-)

Payperpost is one of their e-company and I am proud to say, I seldom does task on them and if you happened to be an IZEA fan in Facebook and have some interaction or answer some questions, perhaps you can have some of their goodies to which I got this one. I actually had a PPP pen too as their freebies/giveaways. You can also a fan of IZEA on FB should you like to do so. You would not loss something because all you need to do is to be a fan of them. :-)

23 Comments:

  1. chubskulit said...
    ang galing naman hehehe, pano ba magjoin lol..
    Cacai M. said...
    Manang kow.. heheh.. thanks for being here.. :-) To join (though this shirt giveaway is close already but am positive there are still more to come), click mo lang 'yong link na'ng text sa post ko na "IZEA fan in facebook" then, add mo as you as a fan. See yah there Manang kow.. muahhh!
    Anne said...
    lola cai, i want to join too pede ba dire man ko sa laing suok sa kalibutan? hehehe.. nice kaau ang nagsuot sa shirt hahaha... wafa!

    La, love the shirt too. Hala mag Fb na jud ko oi. wla man gu dko FB ako lang nabilin sa earth nga walay FB over!
    Chie Wilks said...
    wow..mau pa mo diha sis kay cge pa mog kadawat gkan sa Izea.....nice shirt..hehhee kulbaan ko sa title abi nkug unsa na heheheh.....
    analou said...
    Ay ka gwapa sa Baje oi. angayan ka kaayo sa imong t-shirt Baje ai.
    Cacai M. said...
    Woizzt la, pag-Facebook na lagi.. heheh.. try lang la basin manghatag pod sila outside US.. naa mn gani sguro taga-PI nga gi-send-dan, so possible pod dha.. :)

    @ sis Chie, hehhehe.. kulbaan diay ka sis? Nah ako pod.. heheh.. just for fun lang mn, not serious.. :).. thanks sis..

    @ An, baje mao bah? Angayan diay ko? heheh.. thanks baje.. muahhh!
    David Funk said...
    LOL, Cacai! I was really beginning to wonder if you had another career plan that we didn't know about. Or if you were hinting to me about what your next movie role would be which those types are NOT in your contract! LOL!

    BTW, I got my IZEA shirt in the same contest. The front of the shirt makes me sound like a Blogger Pimp Daddy: "I'll pay you to do it". Ummm, I thought we were the paid ones here? LOL! I may have to upload a pic with me wearing that shirt.

    I like the pics as always, and have a great week ahead my sweet friend!
    Cacai M. said...
    Hello D, nyahaha.. perhaps you're the one that would have a future career soon that it was just being pass on first through that shirt, or perhaps you did it before that IZEA guess it right? nyahahha..

    Will look forward of your pic D.. :-)

    Thanks for being here my friend.. ~hugs~
    Jenn said...
    cute kaau imo work place cai. nice. angayan pud ka sa tshirt. unsaon pagjoin?
    Cacai M. said...
    Hello Jenn, see my answer to Manang Rose question or "chubskulit" (first commenter).. sayon rah, just be a fan of IZEA in Facebook. :-)
    Anney said...
    What a fun shirt! lol!
    Cacai M. said...
    Yeah Anney.. lol.. :)
    Dhemz said...
    hahhaha...ka sexy sa stripper woi...mine is not posted yet...busy ang life....ehehehe!

    ka busy ba kaau nimo dire madam sis woi...maau paka da daghan imong task...ako 0....lol!

    karon lang ko ka blog hop tawon...saon nga wala man me internet whole day.....:(

    it looks good on you madam sis....:)
    Cacai M. said...
    Heheh.. mao ba madam sis? nyahahah.. by the way, asa mn imo? homana ka og plantsa ato? sus akoa dretso pa-picture wla nah plantsa2x.. hehehe.. na-atlan mn jud nga gkan ko naglakaw, kibali naka-bihis lugar.. kapoy bya pod mag-ilis para lang pa-picture.. lol.. so, impromptu nia kibali.. hehehe.. thanks for being here madam sis.. see yah later.. muahhh!
    machine a sous said...
    This comment has been removed by a blog administrator.
    Jiman.Go said...
    hi ...
    add my msn y :)
    kcatwoman said...
    wow nice shirt.hahahha, be careful though, guys might get the wrong idea :)
    bestpinay
    kcatwoman
    ldspinay
    ShyMama said...
    Gwapa kaayo ka tsang, mura imu jd na gihandaan ang photo shoot lol.
    Cacai M. said...
    For Jiman.go, ... hemmm.. for what? aw.. lol.. I hope you didn't understood my post.. :(

    @ kcatwoman, ooh my.. I hope they won't.. or else they will be put in shame.. :( and thanks for being here and compliment.. ~hugs~

    @ Tsang Shy, hehehe.. gkan mn jud mi og lakaw sa akoa hubster ana^ Tsang nya^ nag-check dayon ko sa mailbox so nakabihis pa og picture dayon ky kapoy na bya^ mag-ilis pod.. :)
    Dhemz said...
    hahaha..wala pa jud nako nasuot madam sis....ako rato ipost puhon woi...lol!

    hahhaa...namuot ko sa imo...parehas ta...mahilig ug shoes....ako kay brandless...lol!

    ang shopping madam sis kay 5.99 man ata to...10 bucks lagi ang bayad tanan...lol!

    laag ko dire kadali ha....:)blog hop sako kay absent ko gabie!
    Cacai M. said...
    woizzt madam sis, i-upload na to.. heheheh.. og mao jud pareha ta mahilig og shoes.. nia pa purse og clothes.. heheh.. bawo nlng gajud, makawala mn jud sa stress og sapot oi.. heheh.. sge, ayo2x sa bloghop.. ako daghan ko buhatonon.. akong nilabhan did2 silong naghowat pod.. lol..
    Clarissa said...
    Cool shirt,Cacai dear!^_^
    Cacai M. said...
    LOL.. baka mapagkamalan ako nito Te Clang, kaya ayan na sinasabi ko talaga sa post but may isa dito baka na-misunderstood nya ako.. waaaa.. :(

    Thanks for your thought Te Clang.. muahhh!

Post a Comment



 
Cacai's StEps and JoUrNeY © 2009-2012 Recoded By: Grace O. D., Dhemz, and Cacai M.