September 11, 2009


1. I feel
like wants to throw-up? ewww.. .

2. Playing under the rain is always fun.

3. Right now, I can hear these things: the normal buzz (sound) of the ref, and the fan under my laptop.

4. Thinking a lot is no joke and I'm glad it's a serious thing (lol).

5. The last time I ate ampalaya(bitter melon) was two months ago.

6. Nothing to do unusual this Labor day weekend.

7. And as for the weekend, tonight I'm looking forward to post my awards and tags, tomorrow my plans include buy foods and veges {including bitter melon (~_~)}--I hope hubby will take me to 168 Supermarket and Sunday, I want to go to church and rest!

10 Comments:

  1. shydub said...
    Halo Karya ang last friday fill in mani imu nabutang. anyway. buntis ka ngano mn feel nimu mo throw out.

    Btw, I just got the suwat nga walay suwat puro goodies for just and jake thanks you very much karya ka generous sd nimu, daghn na kaayo sponsor akong pispis. Thnak you bitaw kaayo karya and tell you hubby thanks too. muah!!!1
    Cacai M. said...
    hoizzt Karya, surprise mn to Karya.. heheheh.. ingn nlng ko suwat pero gamay nga package diay to.. heheh.. am glad nga niabot nah.. I will tell hubby Karya.. you're welcome!

    and yep, kato ni daan nga FF ky nahan ko ato og waz pod ko kaapil last, next time exact na jud na date.. og nope, dli pwede maghimo bata pah ayha nah maputi na ang owak.. hahaha.. himo2x lang dli tinod-on.. hahahah..
    imelda said...
    i love 168 too cai. wa na ko kaanha dugay na. gusto mamalit diha ug mga blouses ug pants. may diha kay mga barato ra.
    Cacai M. said...
    Hello Te Mel, I love barato basta dli lang jud behind sa quality. And ang 168 dre Te Mel ky mga foods mn ni, wla mn mga dry goods I mean wla mn mga sanina baligya Te Mel.. asa mn na^ dapit imo gi-ingn? heheh..
    hopeful said...
    Wala napud ko nka post ani nga meme dah. Na missed nsad nko.

    Sureness Cai padayon jpon ang suki. Nabusy man gud ko ky sige ko out naa ko gi pang follow up mga monkey business sa outside world..hehehe

    Pindot ko sis, 3 times ako bawion ky dghan nko otang nimo. sensya na jud sis Cai.
    Bill said...
    You feel like throwing up that not good omg. Hope your feeling better.
    Hi! I'm Grace said...
    Have a blessed Sunday, Cacai. :)
    ghieGANDA said...
    throw up talaga? heheh.. y?? weeee... morning sickness?? hahahah.. joke!

    ei oks na ulet new baby ko. nareborn. tnx to mommy peh. hehe.. www.ghieganda.com.

    musta nmn ang beauty mo? =)
    Meryl (proud pinay) said...
    hi cai, about sa number one..baka preggy kana..hehe.just kidding.
    have a great week ahead.
    nikogirl said...
    you have lots of plans.. :) thats good to know. :)

    please join my thursday meme GIRLS TALK if u have time ha

    thanks and GOd bless!

Post a Comment



 
Cacai's StEps and JoUrNeY © 2009-2012 Recoded By: Grace O. D., Dhemz, and Cacai M.